poniedziałek, 22 lipca 2013

moja aktualna pielęgnacja włosów i skóry

 pielęgnacja włosów i skóry...

Witam, 


mam dla Was kolejne zakupy i aktualne kosmetyki które stosuje do pielęgnacji włosów, ale też całego ciała. Zakupy staram się wybierać zgodnie z sumieniem, no i lekką nutką ciekawości:) Uwielbiam próbować nowych rzeczy:)

Po pierwsze: Lirene, Caffee Latte, Balsam brązujący - jestem z niego naprawdę zadowolona. Dzięki niemu moja skóra jest lekko nawilżona, nie jest tłusta. Jest delikatnie muśnięta złotkiem:) Zapach-  it's my precious:) Kawusia - cud- miód:)
Trzymajcie się ciepło, gdyż jak to w tegorocznym lipcu - pogoda zmienną jest. 




Drugi: Balsam Isana Med, dla skóry wrażliwej- moje mydełko Fa wśród balsamów, nieźle nawilża skórę. Lubię go.
Po trzecie: Pianka do włosów Isana za ok.7zł - z filtrem UV, najważniejsze bez parabenów i SLS:), dodaje odrobinę objętości włosom. Tania, ale dosyć fajna.
Po czwarte: Lakier do włosów, Loreto, Super połysk, ok. 6zł w Biedronce - niezły lakier, za niską cenę, no i bardzo wydajny:) Tylko trzeba spryskiwać w odpowiedniej odległości od włosów, ponieważ jeżeli spryskamy zbyt blisko nasady, to będzie niezbyt fajny efekt - raczej sklejenie włosów:) 
To z doświadczenia mogę powiedzieć.
Po piąte: Szampon Babydream dla dzieci, świetnie radzi sobie z moim olejkiem łopianowym. Dobrze myje włosy i nie wysusza ich.
Po szóste: Odżywka do włosów przetłuszczających się, Joanna Naturia, pokrzywa i zielona herbata - świetna odżywka, która nie obciąża włosów, a wspomaga ich rozczesywanie:)


Pozdrawiam,
Inezka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz