poniedziałek, 28 lipca 2014

Kuracja Be Beauty Vitaliss Skrzyp polny

Be Beauty Vitaliss Skrzyp polny


Witajcie,
dziś krótki mój post. Trzy tygodnie temu zaczęłam kurację Vitaliss Skrzyp Polny. Zakupiłam go w Biedronce, kosztował 9,99 zł. Stwierdziłam, że jeżeli to jest niedrogie to warto spróbować, czy działa. 
Także pełna zapału rozpoczęłam swoją kurację.



Działanie:

Przyjmowała 2 kapsułki dziennie między posiłkami (tak jak zalecają na opakowaniu).

Ocena działania:

Włosy: zauważyłam niezły przyrost włosów podczas stosowania go. Mój przyrost włosów na dzień dzisiejszy to 3 cm. Liczę na większy przyrost po zakończeniu kuracji.
Paznokcie: Nie zauważyłam poprawy kondycji. Łamią się tak samo.
Skóra: Brak zmian.
Rzęsy i brwi: Brak zmian.

Tu zdjęcie z moim koczkiem retro oraz mój odrost (w tym czasie nie farbowałam włosów od grudnia)



Nie mogę się doczekać końcowego efektu działania preparatu. Poczekamy i zobaczymy:)

Pozdrawiam,
Maleńka:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz