wtorek, 19 lutego 2013

koktajl zmysłowy:)

Koktajl "owocowa bomba"

Witam,
Chciałabym się podzielić z wami przepisem na koktajl, który ostatnio piłam (a raczej zjadłam, bo był bardzo gęsty).:) Wykonawcą, co prawda był mój chłopak, ale sama też później go robiłam sama. Wykonanie jest bardzo proste.
Do koktajlu potrzebne są: 2 kiwi, 3 jabłka i 1 banan oaz sprawny blender bądź sokowirówka:) Po obraniu
i pokrojeniu pysznych owoców na drobne kawałki, wrzucamy je do miski, pojemnika i miksujemy na gładką masę:) Wychodzi żółty, smaczny, pełen witaminek mus.


Naprawdę pyszny i zdrowy był ten koktajl. Wypiłam, aż dwie szklaneczki tych pyszności. Do przybrania użyłam ziarenek słonecznika i plasterek kiwi.
Polecam, można jeść codziennie, bo jest bardzo zdrowy!:)
Życzę smacznego!
Pozdrawiam:)
email: wichrowisko@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz