czwartek, 6 lutego 2014

Mój prezent...

Timotei szampon z serii z różą Jerycho, Intensywna odbudowa



Skład szamponu: Aqua, Sodium Laureth Sulfate (lub) Sodium C12-13 Pareth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Dimethiconol, Persea Gratissima Oil, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Citric Acid, TEA-Sulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triethanolamine, Propandediol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Pistacia Vera Seed Extract, Parfum, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Mica, Glycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, PPG-12, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, CI 42051, CI 47005, CI 77891. 

Cena: 8zł / 200ml
Skład odżywki : Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Persea Gratissima Oil, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, CI 42051, CI 47005.

Cena: 8zł / 200ml


Witam,
otrzymałam od kuzynki wspaniały prezencik, właśnie zestaw szampon + odżywka Timotei, Intensywna odbudowa z różą Jerycho. Jest jeden z moich ulubionych kosmetykowych prezentów. Z opisu produktów, recenzji na forach i opisu składu, mają mieć dobry wpływ na moje włoski. 
Byłam zachwycona działaniem  odżywki Timotei z awokado i masłem karite, więc mam skromną nadzieję, że ta seria mnie negatywnie nie zaskoczy. Recenzja kosmetyków w kolejnych postach, ponieważ dopiero zaczęłam używać kosmetyku, a muszę wykończyć swoje poprzednio zakupione ( tak postanowiłam:). 

A oto inne moje kosmetyki prezentowe:

- Maybelline The Colossale volume maskara, fajnie pogrubia rzęsy- jak na razie jestem z niej zadowolona.
- Avon Super Full maskara, tusz do rzęs wydłużający- świetnie wydłuża rzęsy, dzięki swojej drobnej silikonowej szczoteczce oraz perfekcyjnie rozczesuje, daje niezłe wrażenie "wachlarza" rzęs. Pokochałam ją i jest u mnie numerem jeden jak na razie..
- Avon, preparat do demakijażu oczu z odżywką, nieźle usuwa makijaż, chociaż wolę swoje żele do mycia twarzy lub mydło szare, które ładnie oczyszcza. Także jak na razie odstawiam, bo zawiera parafinę (paraffinum liquid).

Dalsze recenzje w następnych postach.

Pozdrawiam,
Maleńka;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz