piątek, 27 października 2017

Moja aktualna pielęgnacja październik 2017


Witam Was,

chciałam tutaj uaktualnić swoją pielęgnacji, bo dużo się ona zmieniła od tamtego czasu - od jakichś 2 lat temu. W obecnej pielęgnacji stawiam na jak najbardziej naturalne, lub też zbliżone do super naturalności :).

Tak się właśnie przedstawia:



1. Olej konopny Etja
2. Pasta głęboko oczyszczająca Ziaja
3. Peeling Ziaja enzymatyczny z cytrusami
4. Maseczka i peeling Rival de Loop z minerałami z Morza Martwego
5. Maseczka oczyszczająca Babuszki Agafii
6. Krem nawilżajacy Rival de Loop
7. Żel oczyszczający Rival de Loop
8. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Rival de Loop
9. Krem pod oczy Q10 Rival de Loop
10. Alterra Tonik z oczarem wirgilijskim


Wszystko w fazie testów, ale jak na początek nieźle wszystko się dla mnie sprawdza. Jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej, a wszystkie wybrane przeze mnie kosmetyki były polecane mi przez wiele osób oraz na wielu kosmetycznych blogach - także skusiłam się. Wierzę, że w końcu znajdę odpowiednie kosmetyki dla mnie i będę mogła się wkrótce z wami nimi podzielić :)

pozdrawiam serdecznie!
Inezka

ps. jeszcze postaram się dołączyć składy niedługo do postu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz