piątek, 27 października 2017

Październikowe zakupy z sklepu ezebra.pl


Witam Was, po bardzo długiej przerwie 2-letniej :)

Ostatnio poczyniłam zakupy w sklepie internetowym ezebra.pl. Wybrałam rzeczy potrzebne mi na start przy nauce makijażu :) oraz wprowadzeniu nowej pielęgnacji bardziej rozsądnej niż to było rok czy 2 lata temu. Bywa i tak, człowiek uczy się całe życie :)

Moje zakupy:


1. Krem BB Vianek - spf 15 - zachwalany na grupach kosmetycznych FB, więc postanowiłam wypróbować na sobie,
2. Bielenda Serum Super Power Mezo serum - dla skóry z niedoskonałościami, przebarwieniami,
3. Sylveco- pomadka z peelingiem - na spierzchnięte usta,
4. Spray do dezynfekcji dłoni i skóry,
5. Pędzel Hakuro do cieni,
6. Pędzel Maxfactor do cieni,
7. Paletka cieni Makeup Revolution Fortune Favours the brave.

Przetestujemy - zobaczymy jakie są :) Dam znać!

Inezka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz