piątek, 17 stycznia 2014

czas relaksu...

Lubię te chwile...

ulotne jak motyle...

Lubię ten czas, kiedy jestem tylko i moje kochanie:), ale gdy go mi brak to sięgam po moją ulubioną czekoladę gorzką firmy Wedel. Dla jedna z najlepszych czekolad na świecie:) poprawia humor, dodaje energii i dostarcza mi magnezu, który znowu wypłukuje mi moja ulubiona poranna kawka z mleczkiem (pijam ją i zachwycam się aromatem). 

Drugą rzeczą, którą absolutnie kocham to mój ulubiony książkowy autor - Carlos Ruiz Zafón. Pokochałam jego "Marinę", a teraz dobrałam się do jego drugiej książki pt. "Cień wiatru". Zarówno książka poprzednia, jak i ta, którą czytam przedstawia niesamowite zwroty akcji oraz zagadki, które z chęcią się odkrywa z każdą przeczytaną stroną. Jest i motyw romansowy:) hihi 
Polecam przeczytać:)

Poza tym, to robię w wolnym czasie to na co mam ochotę, czyli piszę bloga:), przeglądam stronki z inspiracjami modowymi oraz słucham muzyki i oglądam moje przezabawne seriale:)



Pozdrawiam serdecznie:)
Maleńka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz