poniedziałek, 11 marca 2013

Aktualizacja mojej pielęgnacji włosowej - marzec 2013 


Witam,

dziś przedstawię Wam moją obecną pielęgnację włosów. Otóż, na dzień dzisiejszy opiera się głównie o dwie metody czyli, OMO (olejowanie, mycie, odżywianie) oraz MO (tradycyjnie). Bardzo dużą wagę przykładam do jakości produktów pielęgnacyjnych, im więcej naturalnych składników, tym lepiej. Tak samo, wielkie znaczenie ma dla mnie skład kosmetyku (im prostszy skład tym lepiej). O składzie i odczytywaniu składów oraz czego unikać w składach, postaram się napisać w następnym poście.


Oto kosmetyki pielęgnacyjne, które obecnie stosuję:



1. Olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu, firmy Green Pharmacy - jest to dla mnie bardzo dobry olejek, ponieważ łatwo się go zmywa za pomocą mojego delikatnego szamponu. Zapach olejka jest taki herbaciany, a bardzo lubię takie zapachy. Włosy po tym, olejku są sypkie błyszczące. Zauważyłam, że końcówki włosów są po nim mniej przesuszone. Także jestem bardzo zadowolona z działania olejku i zamierzam go stosować dalej. Polecam wypróbować go. Kupiłam go w promocji za jedyne 5, 49zł .

2. Odżywka w kremie, Cytryna i glinka biała do włosów przetłuszczających się, z serii Garnier Duox
cena ok. 8,90zł - często gęsto stosuję ją jako maseczka na włosy, pozostawiam ją na włosach nawet do 45 minut, a później spłukuję letnią wodą. Odżywka nie obciąża moich włosów, są po niej lekko uniesione u nasady.

3. Odżywka w sprayu, Krem i Olejek, Shauma, kupiony w promocji za 7,99 zł - świetnie zabezpiecza włosy  przed wysoką temperaturą (suszarka, prostownica) oraz  dobrze zabezpiecza przed zimnem, mrozem.
Zauważyłam, że ta odżywka ładnie nabłyszcza włosy.
Więcej informacji postaram się napisać w innym poście.

4. Szampon do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z ogórka i kwiatu Tiare, Natei, kupiony za ok. 5zł,  świetnie radzi sobie z moimi olejkami. Posiada w miarę naturalny skład. Zapach szamponu jest jak dla mnie bardzo świeży i przyjemny. Dobrze oczyszcza włosy, ale trochę je plącze. Oczywiście po zastosowaniu odżywki, bez problemu da się je rozczesać.



5. Olejek rycynowy z serii Apteczka Babuni, za jedyne 1,79zł. kupiłam go ze względu na moje łamliwe paznokcie i cienkie rzęsy, ponieważ wyczytałam, gdzieś na forum, że dobrze działa na porost włosków oraz sprawia, że rzęsy są bardziej gęstsze oraz odżywia świetnie paznokcie i zapobiega ich łamaniu. Tak też kupiłam olejek i stosuje go codziennie oraz robię sobie maseczkę na włosy ( z żółtkiem oraz odżywką). Włosy po niej są takie fajnie miłe w dotyku i mięciutkie:)




6. Odżywka do skóry głowy i włosów, Jantar z firmy Farmona,  stosuję ją jako wcierkę w skalp i we włosy,  w celu przyspieszenia porostu włosów. Po miesięcznym stosowaniu kosmetyku, zauważyłam spory wysyp BabyHairs :) - Co jest bardzo zadowalające:)

Sami zobaczcie jak błyszczą moje włoski po mojej pielęgnacji:)



Pozdrawiam,
Maleńka:)
Piszcie do mnie na emaila o swojej pielęgnacji włosowej: wichrowisko@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz