piątek, 8 marca 2013

kreatywnie i aktywnie...



Aktywny dzień kobiet



znalezione na Google


Witajcie Kobietki,

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet, 
aby każdy kolejny dzień był równie wyjątkowy:) :* 
życzenia składam wszystkim moim kobietkom i czytelniczkom:)

Inez


...dziś pragnę się z Wami podzielić moim przedwiosennym przedsięwzieciem zdrowotnym, a mianowicie bieganiem oraz ćwiczeniami na brzuch. Od dziś zaczęłam dwa treningi. Pierwszy to trening maratończyka (link), na który natknęłam się w tamte wakacje i wykonywałam go do momentu nastania zimy. Jakoś nie mogłam przemóc się by brnąć przez zaspy w mróz i biegać sobie;/ Trening jest dobrze opracowany, trzeba się trochę  pomęczyć, ale to tylko w dobrej wierze. Więcej możecie sobie poczytać o tym w linku, który podałam wyżej. Polecam gorąco spróbować! I oczywiście piszcie do mnie na emaila:)




znalezione na Google



Od dziś na nowo rozpoczęłam przygodę z tym trenigiem i wierzę w to, że w tym wytrwam. Zaliczyłam pierwszy dzień treningowy, z czego czuję się bardzo dumna:) Poza tym, nie ma jak marszobieg na świeżym powietrzu :) Płucka zdrowe:) i za 2 dni kolejny trening:)



Ach! chciałabym tak wyglądać...


znalezione na Google


Drugi mój trening to areobiczna 6 Weidera jest to zestaw ćwiczeń mających wzmocnić mięśnie brzucha oraz ukształtować jego rzeźbę. Jednym słowem, jest to trening na pięknie wyrzeźbiony płaski brzuch :) Trening się składa z 6 ćwiczeń oraz stopniowo 1, 2, a potem 3 serii. Powtórzenia zestawu ćwiczeń zwiększają się co kilka dni o 2 więcej. Oczywiście po jednym dniu nie widać jeszcze efektów. Obiecuję, że będę pisać na blogu o postępach moich treningów.
Na tej  stronie znajdziecie więcej informacji o treningu.

Pozdrawiam!
Maleńka
kontakt: wichrowisko@gmail.com


Ps.
Z okazji Dnia Kobiet muszę koniecznie pochwalić się moim prezentem, który dziś z rana otrzymałam:)





Perfumy Beyonce Heat Rush - marzyłam o nich od już dawna. No i mam! :) Musicie mi uwierzyć, są naprawdę piękne:) niczym słoneczko i zapach słodkich kwiatów i owoców.. wiosenny akcent :)

Mam nadzieję, że wasze dnie kobiet, także były udane. Dobranoc!

kontakt: wichrowisko@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz