czwartek, 21 marca 2013

coś o pielęgnacji twarzy...



...czyli moja pielęgnacja twarzy 2013 :)


Witam Kobietki,

mam dla Was kilka słów o swojej obecnej pielęgnacji twarzy. Odpowiednio dobrane składniki to podstawa u mnie, gdyż jestem posiadaczką cery ze skłonnością do występowania niedoskonałości. Bardzo cenię sobie  dobre kosmetyki, które przede wszystkim pomagają mi w dbaniu o moją skórę.

Oto kilka moich dobrych przyjaciół:) 



1. OCZYSZCZANIE TWARZY - Ziaja Med, żel do mycia twarzy - doskonale oczyszcza moją cerę ze wszelkich kosmetyków oraz innych zanieczyszczeń.

2. OCZYSZCZANIE OCZU, SKÓRY WOKÓŁ OCZU -  Ziaja, uniwersalny płyn do demakijażu oczu - łagodnie  i zarazem dokładnie oczyszcza oko z makijażu, przy tym, nie szczypie w oczy i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Moje oczy są dosyć wrażliwe, a ten płyn akurat mnie nie podrażnia. Polecam :)

3. TONIZOWANIE TWARZY - Tonik rumiankowy, własnej roboty :) Jak dla mnie jest super. Bardzo dobrze oczyszcza z resztek zanieczyszczeń i nawilża moją skórę. Opowiem Wam o nim w kolejnym poście:)

4. NAWILŻANIE I REGENERACJA SKÓRY - IWOSTIN, z serii Purritin, Rehydrin, Krem przywracający nawilżenie, dla skóry wysuszonej intensywną kuracją dermatologiczną. Krem ten jest na bazie wody termalnej - jak każdy produkt z tej firmy, oraz zawiera kwas hialuronowy, alantoinę i zdrowe ceramidy. Świetnie nawilża, cera jest taka fajna w dotyku, gładsza, zdrowsza.

5. REGENERACJA >Apteczka Babuni, Olej rycynowy
, uprzedni rozgrzany aplikuję na oczyszczoną skórę na noc, lekko wcieram, aż do wchłonięcia. Zaczęłam stosować olejek zamiast kremu, ponieważ dużo usłyszałam na blogu Czesze się - Rouliny :)  oraz na Vlogu Food Drug and Cosmetics , której rady także bardzo cenię.

6. ODŚWIEŻENIE - Synergen, Odświeżające chusteczki do demakijażu, często są przydatne w podróży jako sposób na szybkie odświeżenie się oraz w chwilach. Świetnie odświeżają , a także usuwają resztki makijażu.

7. NAWILŻANIE SKÓRY WOKÓŁ OCZU - Flos- Lek , Żel ze świetlikiem lekarski i herbatą, do skóry oczu i powiek - świetny żel, który jest moim absolutnym ulubieńcem, dobrze niweluje cienie pod oczami oraz   opuchliznę. Dobrze nawilża. Polecam:)

8. NA NIESPODZIANKI: Krem ochronny Bambino z tlenkiem cynku, stosuję go tylko na wypryski ze względu na zawartość tlenku cynku. Dobrze zasusza krostki i na drugi dzień są widocznie mniejsze. Niestety zawiera parafinę, a więc staram się go za często nie stosować.

9. MASECZKI : Maseczka nawilżająca, Rival de Loop, dosyć dobrze nawilża moją skórę. Niestety mnie trochę szczypie, ale po chwili uczucie to znika i jest OK :)
Drugą maseczką, którą stosuję 1-2 razy w tygodniu, jest moja ulubiona maseczka z glinki zielonej firmy CATTIER :) - bardzo ją lubię świetnie zmniejsza pory, oczyszcza skórę i lekko ją napina. Twarz wydaje się bardziej gładka i nie błyszczy się bardzo długo.



Pozdrawiam ciepło,
Inezka :)
email: wichrowisko@gmail.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz